Tuesday, February 4, 2014

In Bangkok

Dear friends, so I arrived in Bangkok. Totally jetlagged, tired and with a pounding headache. I just don't take 10 hours under instant draft well. It's nice and warm here, after some struggle looking for a bus I found a train and then a taxi with two other fresh tourists. We enjoyed the traffic jam together and saw a cigarette smokig monk! :) even the taxi driver was laughing! Well, now when in bed, under my Happy misu fan, after thorough Thai massage, dinner and legs eaten by some mosquitos or what, I feel content and very sleepy. Good night my English speaking friends!

Par osobních zpráv:
Ondro, bundu jsem si nakonec koupila, tak nezmrznu! Dik za radu, je opravdu lehká a může se hodit.
Baru, Dik za first aid a dovybaveni, nikomu to nedám :) !

Musím, vám říct, že v prvních chvílích mě bolest hlavy zmahala natolik, že jsem si říkala, co tu vůbec jako dělám...ale po 4 hodinách spánku se stal svět zase přívětivým. Dala jsem si super masáž zad, chvilkama jsem se svijela jak mučene zvířátko a intenzivně myslela na Kordika, které by byl milosrdnejsi, nic méně palce té paní byly úžasné a až se sem dní vrátím tak tam zajdu zas.
Zítra mě čeká ranní hon na autobus a pak budete mít 11 dni pokoj :).

Dobré myšlenky!


Breakfast - fried bananas!

2 comments:

  1. ahoj Marusko, tak jeste dva dny a uz o sobe snad das zase vedet...jsme tu vsichni moc zvedavi, co se s tebou deje a jak sis uzila Kančanaburi, prošla ses po mostě přes řeku Kwai? Bylas v muzeu, je to soda, což? A hlavně jsem ti chtěla napsat, že tě zdraví tvoje orchidej a zvědavostí už začala i kvést...tak jí něco napiš, přečtu jí to...pusu posílám i za Kačenku a Míru..myslíme na tebe a přejeme hodně dobrodružství, masáží, dobrého jídla, meditací, usměvavých lidí, koupání, legrace a ať potkáváš jen hodné a veselé lidi... a kdyby ses moc nudila a měla dost peněz, udělej si potápěcí kurz, třeba na ostrově Phi Phi, stojí to za to :))

    ReplyDelete
  2. Ales gutte. Kanchanburi post will follow tomorrow. :)

    ReplyDelete